9 načina da razmišljate pozitivno

Istraživači su otkrili da optimizam jača imuni sistem i pomaže ljudima da usvoje zdraviji način života. Optimisti se osećaju bolje i vode više računa o sebi, dok pesimisti potvrđuju svoje strahove tako što imaju viši krvni pritisak i više su depresivni.

Možete da odaberete da budete neraspoloženi i da imate negativne misli ili inspirativne, pozitivne misli. Vaš stav određuje vaš način razmišljanja, što zauzvrat određuje vaše ponašanje i rezultate u životu. Mnoge studije pokazuju da ćete postići više, da ćete biti srećniji i živeti duže ako ste izabrali opciju da budete pozitivni. Evo nekoliko saveta kako da poboljšate svoj pozitivno razmišljanje.

1.Verujte u sebe

Uspešni ljudi veruju u sebe, uvek, čak i kada ne ide sve po planu. Pokazalo se da je vera u sebe važnija od inteligencije i obrazovanja u smislu životnog postignuća. Važna polazna tačka je vaše uverenje da ste u stanju da postignete svoj cilj, bio on mali ili neko veliko dostignuće.

2.Postavite jasne ciljeve

Ako nemate destinaciju onda je putovanje nasumično. Ako zapišete ambiciozne ciljeve, ali dostižne, onda ste već na putu da ih ostvarite.

3.Formirajte  mentalnu sliku svog uspeha

Zamislite sebe kako postižete ciljeve. Uživajte i osetite se kao da je vaša knjiga objavljena, da ste napravili uspešnu prodaju, da ste završili govor pred brojnim auditorijumom i da ste dobili ogroman aplauz, da ste osvojili trku, da živite svoj san. Kako vaš um stvori sliku vi ćete težiti ostvarenju i u stvarnosti a to će vam pomoći da napravite prvi koriak.

4.Preuzmite odgovornost

Nemojte biti žrtva. Ne krivite druge ili okolnosti. Vi ste kapetan broda i vi odlučujete kuda ide vaš brod i šta se dešava na njemu. Ako niste zadovoljni svojim životom i trenutnim putem na kom ste, onda napravite plan da ga promenite i preduzmite akciju.

5.Razgovarajte sa sobom

Na primer: na početku dana možda ćete reći sebi: "Danas ću da uradim nešto zaista dobro." ili "Danas ću napredovati u postizanju svojih ciljeva." Kada stvari krenu loše, budite iskreni prema sebi, sami sebi kažite kada treba ”prikočiti ”. " To je moja krivica, ali ja mogu dosta da naučim iz tog neuspeha."

6.Eliminišite negativno

Koristite pozitivne razgovore sa sobom kako bi prevazišli sumnje i ne dozvolite da negativne misli uđu u vaš um. Namerno eliminišite brige o teškoćama i preprekama uzimajući pozitivan stav: "Ja mogu da prevaziđem ovaj izazov." Ne ignorišite probleme - suočite se sa njima na konstruktivan i optimističan način.

7.Družite se sa pozitivnim ljudima

Među vašim prijateljima, rođacima i saradnicima, verovatno postoje optimisti, pozitivni, , dinamični ljudi i neki negativni, pesimistični ili cinični ljudi. Razmislite o tome na trenutak, a zatim izaberite primer za svaki. Trebalo bi da provodete više vremena sa pozitivnim ljudima i manje vremena sa negativnim ljudima. Optimisti će vas inspirisati i podstaći , a pesimisti će hraniti svoje sumnje i tada i vi postajete neraspoloženi.

8.Opustite se i uživajte

Opustite se malo. Ako možete da se smejete kada baš i ne ide sve po planu onda možete da se lakše nosite sa situacijom u kojoj se nalazite. Ne pokušavajte da uradite sve odjednom. Nemojte postati preopterećeni poslom. Smeh je najbolji lek i pritom najjeftiniji, pa pokušajte da zadržite ravnotežu između radnih odnosa, fizičke aktivnosti i igre.

9.Blefirajte, za početak

Ako ste zaista zabrinuti, nervozni, ili sumnjičavi, onda se pretvarajte da ste sigurni i samouvereni. Prosto, za govornicom, osmeh na publiku deluje kao da ste pozitivni, profesionalni i uspešni. Možete da „prevarite” publiku, i što je još važnije, možete prevariti svoj mozak i on će prihvatiti to vaše stanje i eliminisati nesigurnost. Tada počinjete stvarno da se ponašate kako želite.

Ako ćete kao pozitivni postići više, živeti duže, i biti srećniji nego negativni ljudi zašto bi onda neko izabrao da bude negativan? Odgovor je da mnogi ljudi smatraju da je negativno razmišljanje jednostavanija opcija koja je udobnija i nudi manje izazova. Nemojte pasti u tu zamku. Mislite pozitivno!

 

Inspiracija - izvori:

http://www.lifehack.org/articles/communication/tips-help-you-think-more-positively.html

Aktuelan: