Hronološka istorija Google Algoritma

Svake godine, svetski gigant Google menja svoj algoritam za pretragu oko 500-600 puta . Dok je većina ovih promena mala, Google povremeno najavljuje "veliku" algoritamsku nadogradnju (kao što su Google Panda i Google Penguin) koji značajno utiču na rezultate pretrage.

Znanje o ovim datumima i najavama optimizacije Google-ovog algoritma može biti od znacaja za Web programere kako bi poboljšali pristup  SEO optimizaciji* i pratili logiku kojom "razmišlja" Google. Videćete da postoji mnogo nezvaničnih ažuriranja algoritma koji su nepoznati javnosti, ali su primeceni od strane stručnih inženjera i kompanija koji veoma temeljno prate ovu sofisticiranu mašinu za pretragu podataka.

Kliknite na link.

*SEO optimizacija za pretraživače (engl. Search engine optimization) je proces unapređenja kvaliteta i količine saobraćaja od pretraživača ka veb sajtu preko prirodnih (organskih ili algoritamskih) rezultata pretrage. Tipično, što je sajt bolje rangiran (npr. u pretragama izlazi među prvima na spisku), više će saobraćaja biti preusmereno sa pretraživača na njega. SEO može da učini različite vrste pretraga, uključujući pretragu slika, lokalne pretrage i drugo.

 

Inspiracija – izvori:

http://www.dr4ward.com/.a/6a00e54fd9f0598833017ee5ee149e970d-pi

http://www.longtermfix.com/wp-content/uploads/2013/09/Google-search-engi...

Tags: 
Aktuelan: