Izaberite boju koja vas najbolje predstavlja

Činjenica je da postoji jaka veza između boja i emocija i kako boje mogu da utiču na različita osećanja kod ljudi. Sve što je potrebno jeste da izaberete pravu boju. Mi vam u tome pomažemo

Ako izaberete pravu boju, možete pomoći ljudima da shvate čime se bavite, bez i jedne reči. Neke boje mogu čak i da utiču na naš organizam, pa imamo crvenu boju koja povećava krvni pritisak, dok vas neke teraju da se zagledate u njih kao što su palava ili zelena.

Boje ne izazivaju iste emocije kod svih nacija. U različitim kulturama, različiti su i pogledi na boje. Takođe, neki ljude crna boja asocira na nešto loše, dok u svetu biznisa crna boja predstavlja profesionalizam i solidarnost.

Poznato je i da sve boje ne utiču uvek isto na ljudska osećanja jer dosta utiče i trenutno raspoloženje osobe koja gleda neku boju. Međutim postoje neke boje koje imaju univerzalni efekat na ljude.

Tople boje kao što su crvena, narandžasta i žuta uglavnom asociraju na izlazak i zalazak sunca i obično stvaraju osećaj komfora.  Primetićete i da ove boje mogu da stvaraju osećaj nemira. Sve to zavisi od nijanse boje.

Hladne boje, plava, ljubičasta i zelena predstavljaju vodu, noć i bude osećaj mira.

Kada birate boju za neku kompaniju bilo bi najbolje da prvo pročitate za šta se koja boja korisi. Mi smo pripremili za vas 8 boja koje se najčešće koriste.

  • Plava

Kompanije obično koriste ovu boju kada žele da prikažu mir i spokoj, dok tamno plava obično prikazuje vrednosti ili snagu.

  • Zelena

Ova boja predstavlja prirodu i životnu sredinu

  • Crvena

Ovo je najbolja boja za privlačenje pažnje, dobra je za simbolisanje hrane jer ako dugo posmatrate ovu boju u vama će se javiti osećaj gladi.

  • Narandžasta

Ponekad ova boja predstavlja zabavu, a može se koristiti za ljubav prema atletskim aktivnostima

  • Žuta

Ova boja prikazuje svetlost i radost

  • Ljubičasta

Predstavlja prosperitet i kraljevstvo

  • Braon

Ova boja predstavlja oslonac i doslednost

  • Crna

Prikazuje snagu, a ako joj se dodaju druge boje može da predstavlja profesionalizam i istaknutost

Razmislite o poruci koju želite da pošaljete svojim korisnicima i izaberite boju koja će vam pomoći u tome.

 

Izvori - inspiracija:

http://designsmadness.com/web-design/what-color-should-you-use-to-market-your-business

Tags: 
Aktuelan: