Prvi poslovni korak mladih: forum mladih koji (sigurno) koračaju ka uspehu

Prvi Youth 2 Business forum u Beogradu održan je 11. i 12. decembra 2014. godine u hotelu Moskva. Zahvaljujući višemesečnom radu tim  studentske organizacije AIESEC zadužen za organizaciju Y2B, uspešno je realizovan ovaj internacionalan događaj i kod nas. 

Kao što i logo sijalice (aluzija na lightbulb moment) sugeriše, događaj nastoji da podstakne kreativnost i proaktivnost, spajajući mlade ljude (sa svežom perspektivom) i eksperte (koji imaju znanje) kako bi došlo do tog eureka momenta.

Teme Y2B foruma fokusiraju se na globalne ili lokalne probleme, na koje svako od nas može bar svojim doprinosom uticati, ali i lični razvoj kroz koji ćemo pomoći tom istom okruženju jer promena počinje od nas samih.

Iako je broj prijavljenih bio veliki, postojao je ograničen broj mesta za prisustvovanje forumu kako zbog ograničenog kapaciteta, tako i zbog potrebe da se predavanja i radionice održe kvalitetnije i svakom delegatu posveti dovoljno pažnje. Ukupno je održano 12 radionica, 4 su se održavale paralelno - delegati su birali kojoj će prisustvovati.

Polaznici radionice Od konflikta do win -win situacije, koju su držali članovi Customer Happiness tima iz Devana Technologies, naučili su iz prve ruke, šta sve znači biti deo jednog savremenog servisa potrošača.

Davor i Olivera su krajnje neformalno, neposredno i nesebično podelili svoja iskustva, pa čak i pehove sa delegatima.

●Koliko postojanje samo jednog smajlija u odgovoru, menja ceo ton poruke.

●Mora se odgovoriti u roku od 24h na svaki mail, dok njihov tim to radi u roku od svega par sati.

●Kada nastane problem i on bude uspešno rešen, paradoksalno, potrošač se više veže za kompaniju nego da ga nije bilo. (paradoks uspešno rešene žalbe)

Boris Trivan u svojoj radionici LinkedIn je pričao o značaju mreže i demonstrirao kako jedan dobar profil treba da izgleda. Polaznici su pomno slušali, i naučili svakave korisne savete:

●LinkedIn je poslovna mreža. Svaki kontakt treba da bude poslovan i u branši. Ne treba dodavati u mrežu rođake, prijatelje, drugove iz vrtića,

●LinkedIn je online CV. Svaka greška u kucanju je veoma loša. Očekuje se preciznost, jasnost i konciznost.

●Profil nikad nije prepun. Sve što su studenti radili treba navesti kao iskustvo, radionice, kurseve, što detaljnije - to bolje. (LinkedIn stvara sliku o osobi. Treba je upotpuniti i upravljati njome na pravi način)

●Slika treba da bude ozbiljna ali ne previše i novijeg datuma (pogotovu ako je promenjena boja kose, frizura i sl.)

Igor Kolosov iz Devana technologijes je održao fantastičnu radionicu na temu Online Marketing-a. Shvatajući značaj socijalnih i online medija u današnjem marketingu radionica je fakusirala konkretne savete i primere. To ne znači da nije bilo prostora za šalu.

Osim u Beogradu, Y2B se održao i u Nišu, Novom Sadu i Kragujevcu.

Aktuelan: